Awesome julafton!

Har haft en helt underbar julafton fast jag fortfarande är ganska sjuk & har svin ont i benet. Men min familj har verkligen ställt upp för mig, dom är bäst! ♥ Gästerna började droppa in vid 1 och sedan åt vi mat & snacka. Sen vid 3 tittade vi på Kalle anka & efter det åt vi julgodis & frukt. :) Sen kom ju tomten ( jag ) haha! Fick sitta ner detta året och dela ut paket, så vi fick kämpa med att skicka runt dom haha. ^^ Jag fick bla. pengar, pengar på mitt konto, 2 presentkort på H&M, biopresentkort, en tröja (den jag önskade mig), ett nattlinne, choklad, HP FILMERNA!!!, en bok, en turban till håret efter jag duschat, tights, strumpor & en usb-lampa, har säkert glömt något, men men. Gästerna åkte hem strax efter 10 och nu har jag och Viktor precis sett färdigt den första delen av Harry Potter and the deathly hallows. PURE EPICNESS!
*


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

God morgon sötis:) Vinnarna av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya omgången ;) Klicka bara på länken här under för att komma dit :)

http://vadfanskajagheta.se/dagens-blogg-sondag/

2011-12-25 @ 06:43:13
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0