Vi drar till fjällen, fest hela kvällen!

Haha, A fast Nei inte riktigt va? (rubriken) men hade ju inte vart så dumt..(y
inte så att jag diggar fjällen speciellt mycket men ja, ändå.
aa, nu känns det som om jag inte har nått att skriva om så jag ba skriver det första som kommer upp i min skalle och då kan det bli vad som hellst, seriöst
DADADADAM!
nu vet ni de
Okej nu ska jag sluta, seriööööööst
hahaha vad det var roligt att säga så. Mitt nya ord ba!
haha nej skojade bara lite, humor kallas det? not.
Seriöst nu ska jag nog verkligen sluta innan något konstigt kommer upp
Potatismjöl smakar bajs, seriöst jag har smakat.. inte bajs då men asså potatismjöl!
ugh!
hejdå lingontå.
bästa jag kunde komma på;) seriöst lixom!


köp barbie förfan!!!

// Lousie

Kommentarer
Postat av: karin

Hej fining, hur är det med dej idag? :)

2011-12-24 @ 09:57:15
URL: http://kaarinlundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0