för jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

Har precis satt i hårinpackning i håret & ska snart gå och duscha!
Älskar min hårinpackning, den gör håret lätt att hantera och gör det vågigt istället för lockigt.
Använder jag någon annan, som t.ex. imorse fick jag använda en jätte konstig, så blev håret jätte lockigt.
Visst det är fint ibland, men det såg bara tassligt ut, så fick snabbt övertala mamma att köra ner mig till
affären så jag kunde köpa en ny, och nu sitter den äntligen i håret!
Eftersom skolan börjar imorgon kommer jag nog uppdatera bättre, dock inte mitt på dagarna,
men ni överlever!
Har börjat bli många besökare nu, roligt. :)

En allmänt rolig fjortis bild, haha!


- Maggie

Kommentarer
Postat av: E L I N G U S T A F S S O N

svar: Tack! Allt är bra med mig, själv då? :)

2012-01-09 @ 21:14:04
URL: http://ellaan.webblogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej

Jag heter Joanna och är 23 år men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är llika värda oavsett bakgrund.

Kör även en stor veckans blogg tävling nu där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så kolla gärna in min blogg:)

kram

Ps. du kanske tom vill göra ett bloglovin byte?:)

Ps. Finns flera tävlingar med fina priser också:)

2012-01-10 @ 20:39:07
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0