Helt sluuut

Usch ja, är helt slut nu, det här med knäet och sånt tar på mina krafter. :c Var i skolan två lektioner idag, sedan åkte jag till sjukgymnasten. Gjorde lite träningar där & fick nya kryckor och sånt. Fick också veta att om knäet inte blir bättre inom 4 veckor blir det antagligen operation. När jag skulle göra en övning och sånt glappa det i knäet, vilket tyder på en stor korsbandsskada, oh, fuck. :( Aja, inte deppa nu, kämpa kämpa kämpa! Sen efter det åkte jag hem & låg och slöa framför teven med is på knäet i 2 timmar, drack faktiskt varm choklad också, mys! Ska antagligen på bio med Louise imorgon, vet inte riktigt vad vi ska se, men får se sen, hoppas ni haft en bra dag! ♥

Snacka om söt bild? HAHAHA.


- Maggie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0