10987654321

10 saker jag tycker om: Lyssna på musik, spela WoW, vara med kompisar, umgås med familjen, fota, skratta, kläder, pengar, shoppa och sova.

9 saker jag tycker mindre om: Läxor, dåligt internet, falska personer, bloggar utan bilder, folk som är trötta (dom är boooring), lök, att vänta och att inte kunna sova när man som mest behöver det.

8 bloggar jag läser: Foki, Kenza, Fotogeniquee, Tinkerbella,  Isabelle Strömberg, Colorelle, Fanny Lindblad och Molly Rustas.

7 saker jag vill göra i framtiden: Bli frisk från alla mina allergier, hitta en person jag vill dela mitt liv med, hitta ett jobb där man känar bra med pengar, skaffa barn, få en framgångsrik blogg, äga en helt egen systemkamera och åka till London.

6 råsnygga män/killar: Ian Somerhalder, Paul Wesley, Tom Felton, Zyan Malik, Liam Payne och Niall Horgan.

5 saker jag är rädd för: Världens-undergång (O.O), insekter, höjder, trånga utrymmen och att bli utstött.

4 ord som beskriver mig: Glad, rolig, omtänksam och nyfiken.

3 saker jag ser fram emot: Sommaren, min födelsedag och när jag slipper mina kryckor.

2 böcker jag tycker om: Harry Potter och Sagan om ringen.

1 låt jag tycker om just nu: Kill the king - Ridley feat Lihoification.


Kommentarer
Postat av: Juliah - förlorat mamma pappa & syster

kul lista :)

2012-03-02 @ 17:17:02
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/
Postat av: gwen

Fin fin blogg :)

2012-03-02 @ 17:19:51
URL: http://detarjagdet.blogg.se/
Postat av: Aida

Fin blogg :)

2012-03-02 @ 18:15:58
URL: http://travelphotodance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0