milililionmimimimlililion

HEEEEEJJJJJJJJJ
HAHAHA, asså jag har bara hål i mitt ena öra nu!! >:( För att, jag tog ju hål för inte så skit längesedan, right??? Men det ena hålet kom för långt ner, så jag hade tänkt låta det växa igen och ta ett nytt.
Men skulle iaf låta mina örhängen låta sitta i till nyår för jag ville andvända örhängen på nyår,
men nänänää icke!!!
Var tvungen att ta ut det igår eller när det var för att det var helt infekterat och hade aaaas ont!!
Och jag kan inte ta ut det andra örhänget för då kommer de hålet växa igen, eftersom det inte var så längesen jag tog hål.
Så nu går jag med ett örhänge, sexigt!!!!!
Jeeeevlar vad jag skriver långt, ommmg jag äger!!! Eller? Jo klart jag gör!
Love me, love me. Say that you love me!!!!!!!!!!
Hihihiih. Orkar inte mer, hejdå alla fula läsare!
Skoja ba ,ni är snyggast i hela kina. Puss på er<3333333



happysmile!!!!!!!!

// Louise


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA FAIL XD

2011-12-31 @ 13:27:52
URL: http://ssandarasby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0