drygt

Drygaste dagen idaaag! Först på morgonen kom inte bussen, så då fick mamma köra mig. Så såg vi att bussen hade kört av vägen. HAHAH vafan? -.- Och sen första lektionen som var tyska åt vi, apfelstrudel heter det, som vi bakade i onsdags. Uuuh, riktigt äckligt! Smakade bara deg. Och sen skulle jag ha slöjd, men så var den inställd!!! Så fick sitta på en bänk i typ två timmar, kul? Dom flesta sticker ju hem när vi har håltimme men det går ju inte när man bor så långt ifrån. Och alla mina kompisar har hemkunskap, så fick sitta där helt själv. Jajajaj, jag överlevde! Och sen när man skulle hem så var bussen sen å allt.
Ajaaaaaa, ska inte klaga för nu är det looov! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0